План виховної роботи

Така дісталась вже нам робота. Є в ній і радість та є й турбота, є вічний пошук, безсонні ночі, та гріють душу дитячі очі

 

Виховання - процес, що починається з дитинства, коли в душу дитини закладаються основні життєві принципи, що допомагають їй стати Людиною з великої букви, сміливо увійти до епохи нового розуму і зайняти в ній гідне місце, усвідомлюючи себе особистістю й  індивідуальністю. 
       Класний керівник – багатогранна особистість, що має створити умови для такого ж всебічного розвитку усіх членів учнівського колективу.
· Інтелектуал;
· гуманіст;
· організатор;
· психолог;
· актор;
· друг, партнер
Класний керівник… Хто він?
Цей список можна продовжувати. Адже, лише цікава, інтелектуальна, інтелігентна людина, вчитель може і має право виховувати. 

Класний керівник - найнеобхідніша людина для дитини в сучасній школі. У нього незвичайна місія в житті: не тільки керувати, направляти, але й виховувати. Його призначення - простежити за становленням особистості дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє місце в житті. А для цього необхідний широкий підхід до особистості дитини. Тому украй важливо розуміти всебічний розвиток не як розвиток певних сторін і якостей особи, а як їх органічну єдність і цілісність.

Основна мета виховання - всебічний гармонійний розвиток особистості. Це зумовлено сутністю людини як найдосконалішого витвору природи й суспільства. Виховна діяльність класного керівника в школі охоплює безліч проблем і є виключно багатогранної як за змістом, так і за різноманітністю методів, форм і засобів педагогічного впливу на учнів. Яку б сторону вчення і практичної діяльності школяра ми не взяли, вона так чи інакше знаходить своє відображення в роботі його наставника, стосується обов'язків педагога. Основоположне значення у роботі класного керівника полягає в тому, що провідним напрямом діяльності його є формування у школярів основ наукового світогляду, виховання їх в дусі суспільної моралі, робота з ідейно-моральному переконання учнів. Класний керівник виступає як основний організатор морального виховання учнів у позаурочний час. Цілком зрозуміло, що діяльність класного керівника в цьому напрямі характеризується великою складністю, методичною різноманітністю і вимагає глибокого осмислення покладених на нього виховних завдань і педагогічних функцій.

Немає коментарів:

Дописати коментар